ESCAPE ROOMS PER A VIURE 
L’EXPERIÈNCIA
DE MARCA

Dissenyem jocs immersius basats en la teva marca on el client viu una experiència única

Contacta amb nosaltres

Experiència de marca

Aprofita aquesta oportunitat

Dissenyem l'experiència escapi de la teva marca centrada en el context i objectius de les teves accions de comunicació.

Llançament de productes

T’imagines un room escape on els teus clients més fidelizadosdescobreixen en primera persona quin serà el teu nou producte?

Comunicació de marca

Alguns clients poden no recordar els teus anuncis publicitaris, però recordaran què els va fer sentir la teva marca en un escape room.

Esdeveniments corporatius

Aprofita que reuneixes els teus clients perquè et recordin com una marca innovadora amb la qual gaudir del seu temps.

Marca interna

Aconsegueix que els teus col·laboradors interns també admirin i vulguin la marca per a fidelizarlos i convertir-los en autèntics ambaixadors.

Accions virals

Un room escape és la provocació perfecta perquè els teus clients vulguin compartir la seva experiència amb la teva marca en les seves xarxes socials.

Experiència de compra

Una transacció pot fer-se online, revoluciona la teva botiga física per a convertir-la en un espai d’interacció amb la marca.

“Una acció de comunicació tradicional es dilueix entre els milers d’impactes que rebem diàriament. Tancar al client amb la marca durant 1h pot tenir un retorn molt major.” – Víctor Costa, Cofundador Simulacre Vuit.

Per què invertir en emocions?

Les experiències de marca basades en emocions tenen més impacte en el futur comportament del client

  • Augment de la consciència i reconeixement de marca
  • Generació d’empatia amb la marca
  • Efecte directe en el NPS: augment de l’índex de promoters
  • Consolidació del posicionament de la marca
  • Augment del tiquet mitjà de compra i del share of wallet
  • Augment de la recomanació directa
  • Generació de contingut amb potencial viral
  • Sentiment de pertinença a la comunitat de la marca
Contacta ara
“En un room escape el client pot resoldre els enigmes i escapar de la sala, però mai s’escapa de viure una experiència intensa i integral amb la marca” – Marga Graella, Cofundadora Simulacre Vuit

Metodologia única

Dissenyem una experiència escape room on els jugadors poden viure en primera persona la història, els valors, els productes, etc. de la teva marca. El nostre model de disseny d’experiències de marca està en contínua millora gràcies a la nostra col·laboració amb diferents, consultories especialistes en customer experience.

M'interesa!